Hevessy, GáborTóth, Károly2013-11-272013-11-272013-10-152013-11-27http://hdl.handle.net/2437/177106Minőségi vendéglátást folytató franchise hálózatok vizsgálata marketing szempontból Magyarországon. A szakirodalomi áttekintést követően franchise rendszereket bemutatásával vezetem be a vizsgálni kívánt gazdasági területet. Két rendszert bemutatva keresem a válaszokat, a know-how átadás, az imázsépítés és a kezdeti marketing stratégiával kapcsolatos kérdésekre. A hipotéziseimre elsősorban a mélyinterjúk és szekunder kutatásaim adják meg a választ.52huFranchise rendszerekmarketing, vendéglátás, márkaépítés, image,Franchise étteremlánc építésének marketing eszközei a Leroy Café és a T.G.I. Friday’s hálózatok bemutatásán keresztülMarketing tools for building a franchise restaurant chain by presenting the Leroy Cafe and the TGI Friday’s franchise networksDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány