Vargáné Csobán, KatalinPacsmag, Edit Petra2020-05-082020-05-082020-05http://hdl.handle.net/2437/286300Az Észak-alföldi turisztikai régióban található Hajdúszoboszló legfőbb vonzerejét gyógyvize jelenti, valamint az erre épülő egészségturizmusa és az ehhez kapcsolódó egyéb szolgáltatások. A Hungarospa fürdőkomplexum több részből áll, mely részterületek széleskörű célcsoportot lefednek. Az egészségturizmus mindkét típusára találhatunk szolgáltatásokat a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. kínálatában. A gyógyturizmus a betegségek gyógyítására kínál szolgáltatásokat, míg a wellness turizmus az egészség megőrzésére irányul. A gyógyuláshoz különböző terápiákat alakítottak ki, a wellness turizmus iránt érdeklődők pedig a masszázs- és kényeztető csomagokkal pihenhetnek. A Hungarospa nagyon sokféle promóciós eszközt alkalmaz, amennyire csak lehet, kihasználja az ebben rejlő lehetőségeket. A Hungarospa egyike azoknak a vállalkozásoknak, amely kiváló marketingtevékenységének köszönhetően nyereségesen működik.30huHajdúszoboszlóHungarospaGyógyfürdőmarketingHungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. szolgáltatásainak bemutatása, marketingtevékenységének elemzésePresentation of Hungarospa Hajdúszoboszlói Spa and Healthcare Tourism Ltd.'s services and analysis of its marketing activitiesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány