Katonáné Kovács, JuditHüse, Patrik2021-10-252021-10-252021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323624A kutatásom célja az, hogy feltárjam milyen kapocs lehet aközött, hogy az éttermek hogyan kommunikálnak, hogyan reklámoznak és kinek? Továbbá a fogyasztói oldalról vizsgálva, az debreceni fiatalok honnan szerzik az információt olyan éttermekről, amelyeket preferálnak, és mit helyeznek előtérbe ilyenkor? A kutatásom első felében egy interjús kutatást végzek, amellyel megvizsgálom az éttermek véleményét ebben a témában különféle kommunikációra és szegmentumokra irányított kérdésekkel. Majd a második felében egy online kérdőív segítségével megkérdezem a fogyasztókat, hogy ők milyen vendéglátóhelyen szoktak vásárolni, amelybe beletartozik az étel rendelés, helyben fogyasztás, és az elvitelre kérés egyaránt. Kutatásom segítheti a vendéglátóhelyeket abban, hogy jobban beleláthatnak, milyen csatornán érdemes kommunikálni a fogyasztókkal, mit érdemes kommunikálni, és miért.65huMarketingOnline kommunikációVendéglátásÉtteremSzegmentálásOffline kommunikációKérdőívInterjúVendéglátóhelyek kommunikációs stratégiái és a fogyasztók kommunikációs csatornái közötti kapcsolatok feltárásaResearch about restaurant's communication strategy and customer's communication channels - and if there is a co-relation between themDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::VállalatgazdaságtanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzés