Fehér, AndrásRinkó, Nóra2025-06-202025-06-202025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393899Diplomadolgozatom témájának egy fejlődő város településmarketingjét választottam, kiemelve annak szerepeit és hatásait, valamint a város kommunikációs- és marketingstratégiáját szeretném kutatásommal vizsgálni és bemutatni. Manapság a marketing az élet minden területén megtalálható, minden területen alkalmazható tevékenység. A városok és települések életében is rendkívül fontos szerepet töltenek be a marketing és más kommunikációs stratégiák. Az elmúlt években a városok vezetői egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezet fenntartható fejlődésére, a turizmus fellendítésére és a helyi gazdaság erősítésére. Ennek érdekében a társadalmi- és a településmarketing nélkülözhetetlen eszközeivé váltak a városoknak a folyamatos fejlődés és a versenyképesség megőrzése céljából.77hutelepülésmarketingtelepülésmarketing-stratégiafejlődő településvárosmarketingA város hangja – Kommunikációs- és településmarketing-stratégia egy fejlődő település életébenThe voice of the city – Communication and settlement marketing-strategy in the life of a developing settlementKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.