Bujdosóné Papp, AndreaOrbán, Zsuzsanna2019-04-012019-04-012019-03-31http://hdl.handle.net/2437/264881Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam, hogy a kisgyermeknevelők elegendő minőségi időt szánnak-e a bölcsődében a meseolvasásra. Az eddigi bölcsődékben végzett munkám során azt tapasztaltam, hogy a kisgyermeknevelők nagyobb része keveset, vagy a gyermek korának, fejlettségének, érzelmi állapotának nem a megfelelő mesét olvassák. Ez adódhat abból is, hogy a korábbi évek alatt többször módosult a módszertani levél, és a képeskönyv-nézegetés, mesélés, verselés, mondókázás helyzeteire a korábbi verziókban nem fektettek hangsúlyt, valamint ennek a szakmának az elvégzése több szinten valósulhat meg, így a tananyag is ezeknek megfelelően adekvát, így a gondozónők körében is több fajta ismeret alakulhat ki erről a témáról.57humesebölcsődenapirendMesére hangolódás a bölcsődébennincsnincsDEENK Témalista::Neveléstudomány