Mező, KatalinSzabó, Mónika2018-03-192018-03-192018-03-19http://hdl.handle.net/2437/248713Ha a mérés elméleti megközelítést is megvizsgáljuk, akkor a társadalomtudományokban a mérést, mint a pontosságra törekvés kifejezésének eszközét ismerhetjük meg. Hatékony óvodapedagógiai munkánkhoz elengedhetetlen és a mai kor társadalmi, köznevelési alapkérdései közé is tartozik a gyerekek megfigyelése, strukturált megfigyelése, ennek dokumentálása, értelmezése. Ez a fajta figyelem új szempontokkal gazdagítja a pedagógiai értékelés elméletét és gyakorlatát is. Az ebből következő fejlesztés érdekében történő visszajelzések és a személyre szabott tanulás összefüggései szükségessé teszik, hogy foglalkozzunk az értékelés elméleti hátterével, megismerjük a kutatók ilyen irányú értekezéseit.37huszabad játékmegfigyelésóvodapedagógusmérésAz ötéves óvodás gyermekek játékának megfigyelése, értékelése a Bárczay Anna Városi ÓvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány