Kontor, EnikőBalogh, Tamás2012-10-272012-10-2720122012-10-27http://hdl.handle.net/2437/135179A Főnix Rendezvényszervező Kft. hosszú évek óta központi szerepet tölt be a kelet-magyarországi régió kulturális és üzleti életében. Tevékenységét a szolgáltatás és nonprofit jelleg kettőssége határozza meg. Dolgozatom ennek a két markáns vonásnak az elméleti fejtegetésével kezdődik, amit a rendezvényszervezéssel kapcsolatos rövid elméleti kitekintés követ. A Kft. bemutatása után ismertetem a marketing csoport munkaköri feladatait, majd ennek részeként a környezetelemzés legfontosabb módszereit – swot elemzés, marketingkutatás, versenytársak elemzése. Ezt követően meghatározom a Kft. főbb célcsoportjait, valamint az ezzel összefüggő pozícionálási stratégiát. A dolgozat zárásaként részletesen kitérek a marketingmix egyes elemeinek cégen belüli alkalmazására, a termékpolitika, árpolitika, elosztáspolitika és kommunikációpolitika megvalósítására, valamint a szolgáltatási jellegből következő további 3P feladatainak ellátására.60huszolgáltatásnonprofitmarketingrendezvényA Főnix Rendezvényszervező Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. marketingtevékenységeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing