Szénásné Ványi, NoémiPapp, Róza2012-05-292012-05-292012-04-132012-05-29http://hdl.handle.net/2437/129501Szakdologzatom témája a szolgáltatások szektora, mely jelenleg a gazdaság kimagasló ágazatának tekinthető. A szolgáltatások igénybevételéhez szorosan kapcsolódik a minőség, mely ezen szektor fő tényezője a piaci versenyben. A minőségre való törekvés egyik kulcsfontosságú részese a"jó ügyfélszolgálat". Azok a szolgáltatást nyújtó cégek, melyek a minőségi szolgáltatást helyezik előtérbe, sikeresebbek, mint amelyek teherként kezelik ügyfeleiket. Az ügyfelek mérlegelik, hogy milyen a szolgáltatást nyújtó vállalat és annak ügyfélszolgálata. Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. a fogyasztói igényeket helyezi előtérbe az ügyfélszolgálati tevékenység nyújtása során a lehetőségekhez mérten.56huszolgáltatásügyfélszolgálatA humán erőforrás tervezés bemutatása, jelentősége az ügyfélszolgálatoknál, az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. példájánPresentation and significance of Human Resource planning at Customer Services, through the example of the E.ON Ügyfélszolgálati Ltd.szolgáltatásügyfélszolgálatrestricted