Kóródi, MártaSónyák, Fruzsina2022-11-022022-11-022022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338627A dolgozat bemutatja a debreceni Agrár Étterem működését, catering szolgáltatásait. Bemutatásra kerülnek az étterem részei, berendezései. A dolgozatban bemutatásra kerülnek a személyi feltételek és a részletes munkafolyamatok. A szakirodalmak segítségével kerülnek bemutatásra a marketing mix elemei. A marketing mix elemeit: termékpolitika, árpolitika, értékesítési csatornapolitika és eladásösztönzés. A dolgozat utolsó része mutatja be, hogy ezek a marketing mix elemek, hogyan valósulnak meg az Agrár Étterem mindennapjaiban.25humarketing mixmenürendszerrendezvényértékesítésAgrár ÉtteremeladásösztönzésárpolitikaA marketing mix programjainak bemutatása az Agrár Étterem példáján keresztülPresentation of the marketing mix programs in case of Agrar RestaurantDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány