Balázs-Földi, EmeseBedei , Bianka2025-06-122025-06-122025-04-04https://hdl.handle.net/2437/391623A szakdolgozat témája a tanulásban akadályozott gyermekeket nevelő szülők és az iskola kapcsolata. A szakdolgozat vizsgálja a pedagógus és a szülők közötti kapcsolattartási formákat, módszereket. Bemutatásra kerülnek a legfontosabb gyógypedagógiai fogalmak, illetve a témához kapcsolódó kérdések. Empirikus kutatási módszerek által szülői és pedagógusi válaszok bemutatása a kutatási résznél figyelhető meg. Ezen kívül a szakdolgozat kutatási részében ismerteti a két fél közötti kapcsolattartási formákat, eszközöket, konfliktuskezelési technikákat, majd a levonható következtetéseket.61huszülőkapcsolatiskolapedagóguscsaládA tanulásban akadályozott gyermekeket nevelő szülők és az iskola kapcsolataNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.