Kádek, TamásTóth, Antal2012-06-122012-06-122012-05-022012-06-12http://hdl.handle.net/2437/130106Munkám során célul tűztem ki, egy olyan algoritmus bemutatását, amely alkalmas arra, hogy kétszemélyes valamint többszemélyes játékok esetében, egy támogatott játékosnak tudjon „elég jó” lépéseket ajánlani. Erre a feladatra, mint később be is bizonyosodott, kiválóan alkalmas a Max^n algoritmus. Ezen algoritmus összevetését a Negamax algoritmussal is fontosnak tartottam, mivel az utóbbi többek által ismert, így könnyebben mutathatom be a Max^n algoritmust a különbségek kiemelésével. Továbbá egy általam kigondolt, a Max^n algoritmus könnyű követhetőségének kedvéért leegyszerűsített játék ismertetése és szabályainak részletes leírása, implementálása valamint a játékhoz hozzátartozó állapottér reprezentáció megalkotása is egy volt a céljaim közül. Ezeken kívül a játékban használt heurisztika áttekintése tartozik még ide.54huMesterséges intelligenciaMaxnC#NegamaxÁllapottér reprezentációTöbbszemélyes játék implementálása a Max^n algoritmus felhasználásávalDEENK Témalista::InformatikaDEENK Témalista::Informatika::Számítógéptudomány