Fazekas, AttilaNagy, Gábor2025-02-222025-02-222024https://hdl.handle.net/2437/387421Szakdolgozatomat egy általam készített gesztusvezérelt logikai játékprogram tervezéséről, fejlesztéséről, teszteléséről írtam. Programom mechanikája a japán eredetű "Szókoban" játékon alapult. Olyan eszközökön használható, melyek Python környezet futtatására alkalmasak és képesek kamera kezelésére, amin keresztül kézzel lehet irányítani a karaktert. Általános iskolás korosztálynak készítettem, ezért fontosnak tartottam, hogy különféle képességeket, készségeket fejlesszen (pl.: logika, mozgáskoordináció, térlátás). Továbbá a gamification alapelveit szem előtt tartva igyekeztem felépíteni a huszonegy szintből álló játékomat. Programomat a megcélzott korcsoport tesztelte, melynek eredményeit dokumentáltam.47hulogikai játékgesztusvezérlésSzókoban gesztusvezérlésselInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.