Bakosné Kiss, Virág ÁgnesVén, Norbert2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363696A szakdolgozatban az online marketing és az e-kereskedelem kapcsolatáról, fejlődéséről szól. Ahhoz, hogy a megfelelő célközönséget tudjuk megszólítani a különféle platformokon, hirdetési felületeken kiemelten fontos az STP marketing stratégia megértése. A szegmentáció, a megfelelő célpiac kiválasztása és a pozicionálás folyamatain keresztül elérhető, hogy annak értékesítsünk, akiknek szeretnénk és akkor amikor azt mi szeretnénk. A Mamamibolt környezettudatos webáruházon keresztül bemutatásra kerül egy szegmentációs eljárás, amely során három jól elkülönülő csoportot hoztunk létre az online vásárlás során elvárt alap és extra szolgáltatások fontossága alapján.53humarketingszegmentációe-kereskedelemA Mamamibolt célközönségének szegmentációjaThe segmentation of Mamamibolt's target audienceDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.