2008-12-072008-12-079632043839http://hdl.handle.net/2437/48192Ha azt akarjuk, hogy gyerekeinkből egészségesen fejlett személyiségű felnőttek váljanak, akik megállják a helyüket e gyorsan változó világban, képesek arra, hogy a társadalom hasznos tagjaként boldog, elégedett életet éljenek, akkor újra kell gondolnunk, hogyan változtathatjuk a "tudásgyárakat" a lényeges (értékeken alapuló, motivált, fontosnak tartott) tanulás színhelyévé. A szerző és munkatársai a 80-as években megkísérelték, hogy az óvodától a tanárképzésig terjedő hagyományos tananyag-központú rendszer kereteit szétfeszítsék, és felvillantsák egy gyerekközpontú iskola lehetőségét. Ez a könyv sikereik és kudarcaik leírása olyan tanulságokkal, melyek máig sem vesztettek aktualitásukból.9632043839http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ835044bibFSZ835044