Juhász, CsillaTamás-Menydörgős, Tünde2020-10-272020-10-272020-10http://hdl.handle.net/2437/297545A könyvtárakat körülvevő világ állandóan változik, a körülményekhez történő igazodás szükségessége a célt is folyamatosan változtatja. Az egész szolgáltatási rendszerre vonatkozik az új vezetési filozófia- a könyvtármenedzsment. A könyvtárak esetében azt mondhatjuk, minden az olvasóért történik. A szolgáltatás megítélésében is az övé a legfontosabb szó. A hibák utólagos javítása helyett a munka folyamatos jobbítására kell törekedni.74huTQMszolgáltatásmenedzsmentkönyvtármenedzsmentMinőségmenedzsment a Nyíregyházi Móricz Zsigmond Megyei és Városi KönyvtárbanQuality management in the Zsigmond Móricz Country and City Library of NyíregyházaDEENK Témalista::Könyvtártudomány