Füzesi, IstvánT. Kiss, Milán2019-05-022019-05-022019-04-26http://hdl.handle.net/2437/266562A KPI-okat igen sok cégnél használják és igen sok cégnél van kiemelt szerepük az elvárt teljesítmény, vagy minőség biztosításában. Úgy gondolom ez az állítás hatványozottan igaz egy multinacionális cég esetében. Diplomadolgozatomban az IT Services Hungary Kft., azon belül is a beszerzési osztály, Tactical Sourcing IT csapatának teljesítményével foglalkozom. Elsősorban a teljesítmény mutatókat befolyásoló tényezők kerülnek bemutatásra, mint például a forgalom és az aktív dolgozói létszám. A dolgozat által felmért időszak 2013-tól 2018-ig tart és három különböző KPI alakulását mutatja be. A feltevések igazolásához olyan statisztikai módszereket is felhasználok, mint például a korreláció-elemzés vagy a különböző trendelemzések.57huKPIkulcs-teljesítménymutatóteljesítményTeljesítménymérés és a kulcs-teljesítménymutatókat befolyásoló tényezők az IT Services Hungary Kft. példáján keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány