Szombati, BélaBondár, Erika2008-11-072008-11-0720082008-11-07http://hdl.handle.net/2437/8491A dolgozatban a marketingkommunikációt egy olyan sajátos tudományterületen belül elemzem, mint a politika. Rövid bevezetés után történeti áttekintés következik, melyben a politikáról általánosságban, a magyar politikai rendszerről, és a politikai marketing kialakulásáról esik szó. A marketingkommunikáción belül annak sajátos formái kerülnek bemutatásra, mint a tömegkommunikáció – kiemelve itt a média befolyásoló hatását -, a politikai kommunikáció, valamint a kampánypropaganda és a vírusmarketing, mint dinamikusan fejlődő eszközrendszer. Az elemzés a 2006. évi magyarországi országgyűlési választásokra épül, melynek keretein belül bemutatom a parlamentbe jutott pártok szlogenjeit és plakátjait, valamint azok hatását. A dolgozat végén értékelés és összegzés található, valamint a függelékben a kampányplakátok közül néhány.68hupolitikamarketingkommunikációmédiaválasztásMarketingkommunikáció a politikában