Vida, ViktóriaMustos, Gergely2013-05-152013-05-152013-04-232013-05-15http://hdl.handle.net/2437/168255Szakdolgozatom az online marketing eszközök és hagyományos marketing eszközök használatának és jelenlétének arányát hivatott vizsgálni a kis- és középvállalkozások körében. Fő célkitűzésem a marketing eszközök arányának hozzávetőleges felmérése volt, valamint az internet hatásának vizsgálata a megkérdezett cégek marketing stratégiájára kivetítve, tehát felmérni, milyen eszközöket használnak és milyen gyakran. Primer és szekunder kutatásokat használtam fel kutatómunkám során, melyek alapvető módszerei a marketingkutatásnak. A primer kutatás keretein belül kérdőívet készítettem, melyet internetes felületen töltettem ki az általam megkérdezett 26 kis- és középvállalkozással. A kitöltött kérdőívek elemzése és értékelés tette ki az egyik legfontosabb részét a szakdolgozatomnak, erre a célra az SPSS valamint a Microsoft Excel programot használtam. Szekunder kutatásom során több, általam fontosnak ítélt forrást elemeztem, marketing eszközökkel, módszerekkel, illetve stratégiákkal kapcsolatos könyveket és internetes forrásokat, illetve kis- és középvállalkozásokkal kapcsolatos forrásokat is.59humarketingonlineAz internet hatása a kis és középvállalkozásokra avagy online marketing kontra hagyományos marketingThe effect of the internet on small and medium enterprise, online marketing versus traditional marketingsDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing