Sebestyén, AttilaVass, Zsófia Klára2022-04-142022-04-142022http://hdl.handle.net/2437/330651Záródolgozatom témaválasztásakor törekedtem olyan terület kiválasztására, mely véleményem szerint nem részesül fontosságát megillető figyelemben. Emiatt választottam az UNICEF Magyar Bizottság online kampánytevékenységeinek elemzését, mivel a témának van olyan tanulsága és hasznossága, ami a jelenkori médiakörnyezetünkben való közlekedést, tájékozódást segítheti, miközben az edukáció kérdéskörére is figyelmet fektet. A szervezet különböző akciókon, programok és segítségnyújtó applikáción keresztül igyekszik aktivizálni célközönségét és felhívni figyelmét a társadalmat érintő problémákra. Kutatási módszereim a dolgozat elkészítése során a nem reprezentatív kérdőív, a "Két kis dínó" programban való aktív részvétel, a HelpApp gyakrolatban való alkalmazása és a szervezet közösségi média platformjainak elemzése volt. Összességében elmondhatom, hogy az UNICEF Magyarország törekszik felhívni a figyelmet a társadalmi felelősségvállalásra, igyekszik minden korosztályt megszólítani, illetve hangsúlyozni a médiatudatosság fontosságát.55huUnicef, önkéntesség, társadalmi felelősségvállalás, mobilapplikáció, közösségi médiaAz UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány kampányainak elemzéseDEENK Témalista::Társadalomtudományok