Sebestyén, AttilaPiros, Péter2013-05-312013-05-312013-05-162013-05-31http://hdl.handle.net/2437/169851Záródolgozatomban egy hungarikum terület, a pálinkatermelés egyik kiemelkedő brandjét teszem vizsgálat tárgyává. A vonatkozó szakirodalom és a Panyolai Elixír gyártójánál teljesített (gyakornoki és diák) munkám során szerzett tapasztalataim alapján mutatom be, hogyan veszi fel a versenyt ebben az iparágban egy Szabolcs- Szatmár-Bereg megyei, hatszáz fős kis településén készülő termék, a Panyolai Elixír. Választásom oka a több éves tapasztalat, a helyi kultúra követése, valamint a marketing iránti fokozott érdeklődés volt. Lakóhelyem terméke egy teljesen különleges stratégiát folytat mind az imázs építésben, a PR tevékenységben valamint egy termék fogalommá való válásában. Az odaadó munka, a friss, gyönyörű alapanyagok? A főzőmesterek profizmusa? Dolgozatom fő kérdése: Mi vezet ahhoz, hogy a Panyolai brand-je kiemelkedő, egyéni legyen?22hupálinkamarketingA Panyolai Elixír brandDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing