Kondé Zoltánné Inántsy-Pap, JuditHorváth, Noémi2019-05-052019-05-052019-05-05http://hdl.handle.net/2437/266924A műhelymunkám célja annak vizsgálata volt, hogy a hátrányos helyzetű tanulók és a nem hátrányos helyzetű tanulók között mutatható-e ki különbség teljesítményszorongás, énhatékonyság és jövőkép tekintetében. A szakirodalmi áttekintés alapján feltételeztem, hogy mindhárom tényező esetében megfigyelhető a két csoport között az eltérés.A kutatásom néhány Debrecenben található középiskolában végeztem el 161 diák részvételével. A hátrányos és nem hátrányos helyzetű tanulók közötti különbségek több esetben is megfigyelhetők voltak.60huhátrányos helyzeténhatékonyságjövőképszorongásA hátrányos helyzet összefüggései középiskolás tanulóknál a teljesítményszorongással, énhatékonysággal és jövőorientációval.Az attribúciós stílus és a szülői nevelési stílus összefüggése a gyermekkori depresszióvalAz akadémiai stressz és az inszomnia összefüggéseiMadarat tolláról, embert tányérjáról? Az étkezéssel kapcsolatos nemi sztereotípiákkal való konform viselkedés hatása a benyomásformálásraDEENK Témalista::Pszichológia