Juhász, CsillaMáthé, Zsófia2016-04-282016-04-282016http://hdl.handle.net/2437/225905Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy IT Services Hungary debreceni telephelyének egyik ágazatában a dolgozók miként látják saját szervezetük kultúráját, mely jellemzőit gondolják előnyösnek vagy hátrányosnak, és milyen az ideális szervezeti kultúráról alkotott képük. Szervezeti kultúra alatt a vállalat számos dimenzióját értjük: a működési és a termelési folyamatokat, az elfogadott normákat, a képviselt értékeket, az emberek közötti kapcsolatok minőségét, vagy a kommunikációra vonatkozó normákat. A szervezeti kultúra iránytűként segít eligazodni a szervezeti élet szerteágazó rendszerében és formálni a vállalatok világáról alkotott képünket. Alkotóelemei jelen vannak a szervezet legapróbb részleteiben, mindent átszövő hálóként hatja át, és képes kihatni a közvetlen környezetére is.84huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországSzervezeti kultúraGlobeSzervezeti kultúra vizsgálata az IT Services Hungary Kft.-nélStudies of Organizational Culture at IT Services HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentrestricted