2008-12-102008-12-109638633603http://hdl.handle.net/2437/53089A könyv újdonságnak számít, mert a marketingtémával foglalkozó könyvektől abban különbözik, hogy az egészségügy speciális, de sokakat érintő területét vizsgálja, és az elméletet egyben konkrét gyakorlati példákkal támasztja alá. A szerzők marketing-szakértelmének köszönhetően a könyv a tevékenységek széles skáláját felöleli, nagy segítséget nyújtva ezzel a reklám, az arculat teremtése, a nyilvánosság biztosítása, a kereskedelmi funkciók, a piackutatás és az árképzés munkafolyamatának ellátásában. A könyv átfogó ismereteket ad a hatékony marketingstratégia és -kommunikáció kidolgozásához, alkalmazásához, amely nemcsak a gyógyszerpiacon dolgozó szakemberek számára nyújt értékes tudnivalókat.9638633603http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00339755bibKLT00339755