Nagygyőryné Kerti, IbolyaKovácsné Zsolczai , Orsolya2023-12-142023-12-142023-10-15https://hdl.handle.net/2437/363171Az intézményi elhelyezés kérdése különösen hangsúlyos a fogyatékossággal született gyermekek esetében, mivel az érintetteknek gyakran hosszú ideig tartó és komplex segítségre van szükségük a mindennapi életvitelükben. Az intézményi elhelyezés lehetőséget adhat a fogyatékos személyek számára, hogy olyan komplex szolgáltatásokat is elérjenek, amelyek segítik őket az életvitelükben és a mindennapi tevékenységeikben. Ugyanakkor a dolgazat azt is vizsgálja, hogy milyen indikátorok alapján döntenek a szülök/gondviselők fogyatékossággal született gyermekük esetén az intézményes vagy a családi nevelés választása mellett.56hufogyatékos gyermekcsaládi nevelésintézményi elhelyezésFogyatékossággal született gyermekek intézményi elhelyézésének alternatíváiDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.