Páskuné Kiss, JuditCsörszné Tar, Enikő2013-05-032013-05-0320132013-05-03http://hdl.handle.net/2437/166748Dolgozatomban a használható nyelvtudás megszerzésének útját megkönnyítő motivációs eszközöket vizsgálom, középpontba állítva egy Arany János Tehetséggondozó Program diákjainak attitűdjét, hozzáállását a nyelvtanuláshoz; illetve az iskola, jelen esetben a kisvárdai Bessenyei György Gimnázium és Kollégium, azon lehetőségeit, eszközeit melyekkel elősegíthető diákjaink hatékony, igényes, önálló nyelvtanulóvá válása, motiváltságuk ébren tartása, megerősítése a nyelvtanulás iránt.54humotivációnyelvtanításMotiváció a nyelvtanításbanHogyan tartható ébren az angol-tanulási kedv az Arany János Tehetséggondozó Programban tanulók esetében?DEENK Témalista::Pszichológiano_restriction