2008-12-022008-12-029639079170http://hdl.handle.net/2437/37972Fél évszázados elsorvasztása után a lelki egészségvédelem szükségességének felismerése ismét erősödőben van. Mögötte ott a felismerés: az ország mentálhigiénés állapota katasztrofális. Számos elméleti és módszertani kérdés vár megválaszolásra, a mentálhigiéné világában megjelent új paradigma is új kérdések sorát veti fel. Ebben a helyzetben megnőtt az iskola és a pedagógusok jelentősége: az iskoláé, amely minden másnál hozzáférhetőbb a kutatók és a gyakorló szakemberek számára, és a pedagógusoké, akiknek a szerepe mint "mentálhigiénés kapuőröké" értékelődött fel az elmúlt években. A kötet esszéi számos esetleírás és gyakorlati példa elemzésével ehhez a munkához nyújtanak segítséget.9639079170http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00289605bibKLT00289605