Soós, MihályNagy, Bíborka2017-10-252017-10-252017-10-25http://hdl.handle.net/2437/244475Dolgozatom célja nem más mint a vásárlásösztönzés, azon belül pedig a nyereményjátékok hasznosságának a bemutatása. Példának a Pöttyös márkát választottam, hiszen ez a márka már több sikeres nyereményjátékot is hirdetett. Primer kutatás segítségével szeretném kideríteni változtat e a fogyasztók vásárlási szokásain ha egy termékkel nyereményjátékban vehetnek részt. Továbbiakban azt is megfigyelem, hogy mely kommunikációs csatornák a leghatásosabbak és legkedveltebbek, melyeket tartanak a fogyasztók a leghitelesebbeknek. Valamint arra derítek fényt, hogy mit vesznek figyelembe a vásárlók mielőtt nyereményjátékra jelentkeznek.64hunyereményjátékokvásárlásösztönzésPöttyösvásárlási döntésekNyereményjátékok befolyásoló szerepe a vásárlási döntésekre, kiemelten a Pöttyös márkáraThe influencing role of prize competitions in purchasing decisions, especially in case of the Pöttyös brandDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány