Herczegh, JuditPap, Fruzsina Réka2023-01-102023-01-102022-12-13https://hdl.handle.net/2437/343217Szakdolgozatom készítése során választ kaptam arra, a Gépészeti diákjai hogyan gondolkoznak az Iskolai Közöségi Szolgálatról. Továbbá azt is, hogy az iskolán belül hogyan épül fel a szolgálat, kik a felelősei. Ezen kívül megtudtam még az iskolában a tájékoztató és a levezető foglalkozások hogyan is valósulnak meg, milyen részletesek ezek. Empirikus kutatást végeztem, ezen belül is kvantitatív és kvalitatív módszereket alkalmazva. A 9.-14. osztályos tanulók véleményét és tapasztalatait kérdőíven keresztül kérdeztem meg hogyan gondolkoznak az iskolai szolgálatról, milyen tapasztalatokat szereztek, illetve, az iskolában a tájékoztató és levezető foglalkozások milyenségét is megkérdeztem tőlük. Ezzel szemben az iskolában fellelhető felelősöket interjú keretén belül kérdeztem, hogyan is épül fel a szolgálat, kinek mi a feladata és a diákokat mennyire orientálják afelé, hogy a saját szakmacsoportjuk területén végezzék el a szolgálatot.73huIskolai Közösségi Szolgálat, Mátészalka, szakmacsoportok, felkészítő alkalmak, élménybeszámoló alkalmak, közösségi szolgálat, tanárszak, középiskolaAz Iskolai Közösségi Szolgálat vizsgálata a különböző szakmacsoportok tükrében a Mátészalkai Szakképzési Centrum Gépészeti Technikum és KollégiumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány