Gál, TímeaBarta, Lili2022-04-222022-04-222022http://hdl.handle.net/2437/331344Diplomamunkám megírásánál elsődleges célom egy autómárka marketingstratégia tervének bemutatása volt. Dolgozatomban több, az egyetemi éveim során elsajátított elemzési módszert használtam a téma részletes bemutatására. Diplomamunkám célkitűzése, hogy átfogóbb képet tudjak nyújtani a márka külső és belső környezetének állapotáról, a piaci helyzetéről, versenykörnyezetéről, a fogyasztóiról, és a termékpalettájáról, valamit preferenciavizsgálat segítségével megismerjem a fogyasztók igényeit.81humarketingstratégiamarketingtervezésgépjárműkereskedelemA SsangYong marketingstratégiájának elemzése, és az autóvásárlással kapcsolatos fogyasztói preferencia vizsgálataAnalysis of SsangYong's marketing strategy, and examining consumer preference for car purchasesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány