Laoues-Czimbalmos, NóraSallainé Bartha , Ágnes2024-06-172024-06-172024-04-11https://hdl.handle.net/2437/373070Az értelmileg akadályozottsággal élő gyermekek rekreációs-szabadidős szokásait vizsgáltam szakdolgozatomban, amelyből kiderül, hogy az értelmileg akadályozott gyermekek mivel töltik a szabad idejüket. Szakdolgozatomban olyan szülőket kérdeztem, akiknek a gyermekei/gyermekeik szegregált intézménybe járnak, mégpedig a miskolci régióban. Kérdőíves önkitöltős módszer formájában vizsgáltam a rekreációs szokásokat az értelmileg akadályozott gyerekeknél. A kérőívben igyekeztem a legfontosabb kérdéseket összeállítani ezzel a témával kapcsolatban. Az eredmények azt mutatják, hogy a szülők egyre több aktív szabadidő eltöltési szokást biztosítanak a gyermekek számára, de a passzív tevékenységeket is még támogatják.45huÉrtelmi akadályozottságrekreáció-szabadidőcsaládi nevelésÉrtelmileg akadályozott gyermekek rekreációs szokásaiNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.