Kovácsné Katona, JuditKovács, Zsolt2014-11-112014-11-112014-11http://hdl.handle.net/2437/200400Azért kezdtem el foglalkozni a környezetvédelemmel, mert személyesen is igen közel állok a témához, beleláthatok sok gazdasági folyamatba a környezetvédelem területén. Ennek következtében látom a rendszerek hibáit is, melyeket sokan kihasználnak, óriási károkat okozva ezzel a környezetnek. Példaként említeném a kudarcba fulladt szabadtéri szelektív gyűjtőket, az illegális hulladéklerakást vagy a felelőtlen vörösiszap tárolókat, melyek komoly problémákat okoznak a mai napig is. Ezekre is fel kell hívni a figyelmet és fel kell nyitni a társadalom szemét. A környezetvédelem napjainkra igen fontos és érzékeny pontja lett a társadalomnak, a gazdaságnak és a tudománynak is. Mindhárom terület rohamosan fejlődik, változik és átalakul. Kölcsönhatásban vannak egymással és gyakran érdekeltségeik összemosódnak.57hukörnyezetvédelemökomarketingkörnyezettudatosságA környezetvédelem marketingje napjainkbanThe marketing of environmental protection nowadaysDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing