Mező, KatalinKiss, Bianka2020-04-272020-04-272020-04-26http://hdl.handle.net/2437/284826A szakdolgozat az óvodapedagógus szerepét vizsgálja a sajátos nevelési igényű gyermekek felismerésében. A dolgozatban bemutatásra kerül a sajátos nevelési igény fogalma, törvényi hátterei, szabályozói, majd a sajátos nevelési igényű gyermekek csoportjairól és jellemzőiről lehet olvasni, melyben rálátásunk nyílik arra, hogy mennyi akadályozó tényezővel kell megküzdeniük nap, mint nap az eltérő fejlődésű gyermekeknek. A dolgozat mindezen felül rámutat arra is, hogy mennyire fontos a korai felismerés és fejlesztés, továbbá hangsúlyozza a nevelési protokollt, illetve a játék szerepét a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztésében.50husajátos nevelési igényóvodapedagógusSNIóvodaAz óvodapedagógus szerepe a sajátos nevelési igény felismerésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány