Zajácz, GizellaGellért, Tímea2008-01-212008-01-212007-01-212008-01-21http://hdl.handle.net/2437/3261A huszadik század hagyományos reklámhordozói, az óriásplakátok, újságok, magazinok, rádió, televízió, mozi szórólapok, tömegközlekedési járművek mellé az 1990-es évek elejétől az internet is felsorakozott. Az elmúlt néhány évtized során, óriási átalakuláson ment keresztül. Míg életének korai szakaszában főként tudósok és kutatók használták az egymással való kapcsolattartás céljára, a világháló ma már összetett és szerteágazó marketing módszereknek is otthont ad, amelyek segítségével világszerte emberek millióihoz lehet eljutni. Új üzletfajták jelentek meg (a virtuális áruház), és új szavak kerültek a köznyelvbe.59 p.992376 bytesapplication/pdfhuinternet marketingpiackutatásAz online reklám fejlődése és dinamizmusa a magyarországi tendenciákkal összefüggésbenThe development and dynamism of online advertisements inDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing