Bakosné Kiss, Virág ÁgnesKathy, Fruzsina2019-10-222019-10-222019-10-25http://hdl.handle.net/2437/274579A nők fogyasztói és vásárlói magatartását vizsgáltam meg a kuponnapokon keresztül. Célkitűzéseim közé tartozott feltárni a nők ruhavásárlási szokásaival kapcsolatos fogyasztói magatartásukat, és az ezzel kapcsolatos motivációjukat, attitűdjeiket. Mindezt a hétköznapokban és a kuponnapokon egyaránt. A dolgozatomban a 17 éves nőktől az 50 év feletti nőkig vizsgálom meg a női társadalmat.Több szempontból és oldalról elemzem őket, mint például a fogyasztás és a vásárlás kategóriái alapján. Továbbá a vásárlási szokásaik, kuponnapokon való részvétel, pénzköltési szokásaik, hozzáállásuk alapján elemzem őket a havi és a kuponnapokon folytatott vásárlásaik alapján.72hufogyasztói magatartásvásárlói magatartáskuponnapoknőkdivatattitűdA nők fogyasztói és vásárlói magatartásának vizsgálata a kuponnapokon keresztülWomen's consumer and customer behavior through coupon daysDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány