Kovács, TamásMokrai, Ádám2025-06-202025-06-202025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393986A szakdolgozatom írásának megkezdésekor azért választottam a DVTK-t, mert jelenleg is ennél a klubnál dolgozok, marketing menedzserként. Az én konkrét feladataim közé tartozik a klub működésében a közösségi média által kínált lehetőségek kihasználása, és a fiatal szurkolótábor kiszolgálása a különböző online platformokon. Célunk az, hogy a digitalizációt kihasználva növeljük a márkaismertséget, és a lehető legnagyobb számban tudjunk meccsjegyeket, és bérletek értékesíteni, valamint szurkolói élményt adni, és az online tér felé terelni. a szimpatizánsokat. 2023-ban indítottuk el a klub hivatalos TikTok csatornáját, amit személy szerint én forradalmasítottam és javasoltam, ezért saját gyermekemnek tartom ezt a platformot.31huTikTokközösségi médiaDVTK, mint csapatfelépítési egység a TikTok platformonTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.