Danyi-Boll, AnikóHarsányi, Szabina2020-05-132020-05-132020-05-04http://hdl.handle.net/2437/287119Szakdolgozatomat a márkahűség témakörében írtam. Bemutattam a vásárlási döntés folyamatát, a lojalitás fogalmát, a márkahűség fajtáit, a márkaelemek szerepét és a brand építés alappilléreit. A márkaelemeken belül a szlogent, a logót, és a márkanevet mutattam be. Kitértem a pszichológiai tényezőkre, azon belül is a készpénzes és a bankkártyás fizetés piszichológiájára. Kutatásomat a telefonok piacán lévő márkahűséggel kapcsolatban végeztem, így ez a téma a szakirodalom feldolgozásomban is visszaköszön, példák által, illetve a márkaelemek szerepénél is. Kutatásomat online kérdőíves megkérdezéssel végeztem, az iPhone vagy Android témakörben.51humárkahűségarculattelefonpiacMárkahűség vizsgálata adott termék kapcsán a mobiltelefonok piacánDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing