Kondé Zoltánné Inántsy-Pap, JuditHarsányi, Zsófia2019-05-032019-05-032019-04http://hdl.handle.net/2437/266897Dolgozatomban az önértékelés és szorongás témakörét mutatom be két csoporton keresztül. Az egyik csoport az Arany János Tehetséggondozó Programban résztvevő, míg a másik egy nyelvi tagozatos osztály. Kutatásomban arra keresem a választ, hogy milyen mértékben befolyásolja a programban való részvétel a két fentebb említett jellemzőt. Elvárásaim szerint, mint hipotéziseimet is felállítottam, a program adta lehetőségek fejlődést produkálhatnak, amit a két csoport eredményeinek is tükröznie kell.45hupszichológiaönértékelésszorongástehetségtehetséggodozásTehetséggondozó programban résztvevő és nem résztvevő diákok szorongása és önértékeléseMegbocsátás a vallásosság tükrébenKiégés a pedagógusok körébenÉrzelmi intelligencia, kreativitás és önértékelés összefüggései a munka világábanDEENK Témalista::Pszichológia