Tomán, HenriettaBecsky, Roland Tamás2023-04-282023-04-282023-04-28https://hdl.handle.net/2437/351253A szakdolgozatomban egy Tower Defense játék fejlesztését írom le Unity felhasználásával. Bemutatom a Unity felhasználói felületét, valamint összehasonlítom más játékmotorokkal. Bemutatom a fejlesztés menetét és kitérek a MagicaVoxel, illetve a Blender programok alkalmazására. A Tower Defense játékom főleg 3D elemekből épül fel és készítettem hozzá egy pályaszerkesztőt. Ennek segítségével a játékos is szerkeszthet pályákat, amelyekben akár vertikális építkezésre is van lehetősége. A játék windows és android operációs rendszeren is futtatható.40huunityjátékfejlesztéstowerdefenseTower Defense játék fejlesztése Unityben Android és Windows operációs rendszerreDEENK Témalista::Informatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.