Bujdosó, GyöngyiKovács, Martin2021-12-012021-12-012021-12-01http://hdl.handle.net/2437/325964A dolgozatomban az online marketing szerepével foglalkoztam, egy általam készített, képzeletbeli pizzéria webshopján keresztül. Bemutatom a webdesign, és a webergonómia fogalmát, és részeit. Részletesen taglalom az online marketing főbb eszközeit, ide értve a keresőoptimalizálást, a PPC hirdetéseket, az email marketinget, és a közösségi média szerepét. Bemutatom a webhelyemen felhasznált technológiákat elméleti, és gyakorlati síkban is. Prezentálom a webhelyem tervezését, majd annak az elkészülésének a menetét. Bemutatom, hogyan használtam az elméleti részben kifejtett anyagot a pizzéria webshopja készítése közben. Végezetül a dolgozatom összefoglalásában a pizzériával kapcsolatos további terveimről is beszámolok.52huwebdesignwebergonómiaonline marketingwebshopOnline marketing egy pizzéria webshopjánDEENK Témalista::Informatika