Buzás, Ferenc EdePuja, György2015-05-152015-05-152015http://hdl.handle.net/2437/213067A szakdolgozatom egy vidéki gazdabolt helyzetét mutatja be. Kiemelt célom a rendelkezésre álló szakirodalom és saját tapasztalatok felhasználásával bemutatni a gazdasági környezetet, amely ma Magyarországon meghatározza egy kistelepülésen lévő gazdabolt mindennapjait. Magyarországon az Unióba lépés után meglehetősen átalakult a kiskereskedelem piaca. Megjelentek a multinacionális cégek, amelyek nagy részt szakítanak ki a piacból napjainkban is, a kisebb boltoknak pedig egyre jobban kell alkalmazkodni ezekhez a megváltozott piaci szokásokhoz. A kisboltoknak a hosszú távú fennmaradáshoz pedig teljesen más stratégiákat kell alkalmazniuk, mint a korábbi időszakokban amikor még nem volt ekkora kínálat a kereskedelmi oldalon.60huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországgazdaboltvidéki kisboltEgy Hajdú-Bihar megyei gazdabolt versenyképességének vizsgálataStudy of competitiveness of a farm shop in Hajdú-Bihar countyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány