Vida, ViktóriaOsztolykán, Tímea2024-06-182024-06-182024-05-08https://hdl.handle.net/2437/373456A digitális marketing, mint fogalom a legtöbb vállalkozás életében jelen van, ami véleményem szerint az egyik legköltséghatékonyabb és a legnagyobb célközönséget elérő reklámozási forma. Dolgozatomban a digitális marketing eszközeit mutatom be, kiemelve a közösségi média marketinget. Bemutatom a Babavilág Gyermekáruház történetét, céljait, küldetéseit, a versenytársak elemzését illetve a pénzügyi helyzetüket. Kitérek a babatermékek helyzetére a piacon. Ismertetem a vállalat pozícióit és bemutatom azokat. Részletesen kifejtem az általam elvégzett feladatokat. Végül összefoglalom a tapasztalataim, és a tudást amit a Babavilág Gyermekáruháznál szereztem.28humarketingbabatermékekdigitális marketingközösségi médiaDigitális marketing és a közösségi média ismertetése a Babavilág Gyermekáruház életébenPresenting digital marketing and social media through the life of Babavilág GyermekáruházKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.