Lengyel, Péter JózsefZuggó , Boglárka Anett2023-05-082023-05-082023-04-24https://hdl.handle.net/2437/352136Manapság az online térben való vásárlás a mindennapi életünk részévé vált, amelyet az elmúlt évek során a 2019-ben kitörő világjárvány és a digizalizáció fejlődése lendített fel. Ahogy a hagyományos, offline vásárlásnál, úgy az interneten is fellelhető generációs különbség a fogyasztók között. Minden korosztálynak egyéni igényei vannak, amelyet fogyasztói rétegekre, csoportokra oszthatunk, hiszen egy egyetemista másabb termékeket rak a kosarába, mint egy anyuka vagy nagymama. Szakdolgozatomban a generációk közötti különbségek felsorolása mellett kiemeletem, a most újonnan munkaerőpiacra lépő Z generációt, mint az e-kereskedelem legújabb fogyasztói rétegét. Célom a különböző korosztályok vásárlási szokásainak feltárása volt az online térben.50hugenerációkvásárlásonlineGenerációk online vásárlási szokásainak különbségeDifferences in online shopping habits between generationsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Globalizáció