Csipkés, MargitJávor, János2017-10-272017-10-272017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244815Szakdolgozatom témájának egy olyan jelenséget választottam, ami mindennapi életünkben jelentkezik, állandó körforgásban van, egyre nagyobb mértékben hozzájárul a gazdasági fejlődéshez, viszont elég keveset foglalkoznak vele. Ez a jelenség pedig nem más, mint a divat. Legfőbb célkitűzésem az volt, hogy párhuzamot állítsak a divatvilágban dolgozók és nem divatvilágban dolgozók között. Kíváncsi voltam a vásárlási szokásaikra, illetve arra, hogy a két csoport hogyan vélekedik a feltett kérdéseimre. Továbbá rávilágítottam a téma komplexitására, illetve arra, hogy a marketing mellett még rengeteg tudományág foglalkozik a divat témakörével.56hudivatvásárlásMagyarországA divat- és nem divatvilágban dolgozók vásárlási szokásai Magyarországon a megkérdezettek körébenShopping habits of people -working and not working in the fashion industry- in Hungary among the respondentsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány