Teperics, KárolySzabados, Renáta2015-12-282015-12-282015-12http://hdl.handle.net/2437/220837A földrajz és biológia tízedik osztályos kísérleti tankönyvek összehasonlítása során kielemeztem módszertani sajátosságaikat, hogy mely könyv, mely módszertant részesíti előnyben, melyikre fektet nagyobb hangsúlyt, és melyik módszer milyen fejlődésre hat. A diákok szemszögéből vizsgáltam a tankönyveket, hogy rájuk milyen hatással van a két kísérleti tankönyv módszertanilag. Megfigyeltem kép, ábra, térkép, táblázat, grafikon és rajz tartalmát.29 oldalhumódszertan, nevelés, tankönyvelemzésBiológia és földrajz kísérleti tankönyvek összehasonlításaA tízedik osztályos földrajz és biológia kísérleti tankönyvek módszertani összevetéseDEENK Témalista::Földtudományok::Társadalomföldrajz