Ráthonyi, Gergely GáborTanyik, Tamara2021-04-132021-04-132021-04-12http://hdl.handle.net/2437/3056922015-ben Japánban megnyílt a világ első robothotele. Ez a hotel a Henn Na Hotel nevet kapta, ami a japán nyelvről lefordítva "Furcsa Hotelt" jelent. A szálloda különlegessége az, hogy alkalmazottai service robotok. Milyen hatással lehetnek ezek az robotok a szállodában megszálló vendégek élményeire? Együtt tudna működni a szálloda személyzete ezekkel a droidokkal? Reális-e azt gondolni, hogy egy hotel teljesen személyzet mentesen, csak robotok által is üzemelni tud? Kutatásomban ezekre és ehhez hasonló kérdésekre kerestem a válaszokat.60huinnovációrobothotelszállodaLehet-e tartósan trend az ember mentes robothotel?Is it possible for robot hotels with zero employees to consistently remain a trend?DEENK Témalista::Informatika::Információtechnológia