Pakurár, MiklósFurda, Bettina2010-11-042010-11-0420102010-11-04http://hdl.handle.net/2437/100082Dolgozatom fő célkitűzése az értékesítési logisztika kapcsolatrendszerének feltérképezése, valamint egy adott vállalat strukturális rendszerén belüli helyzetének vizsgálata. Bemutatom, hogy a vállalati késztermék milyen munkafolyamatokon megy keresztül az értékesítési logisztika rendszerének egyes állomásain. Az elosztási rendszerekkel szemben támasztott követelményeket a rendszerek egyes típusai között külön vizsgálom. Vizsgálatokat folytattam a Daniella Kereskedelmi Kft értékesítési feladatainak és vevőkiszolgáló rendszerének részletes feltérképezése céljából. Nagy hangsúlyt fektettem a vállalkozás vevő-kiszolgálási tevékenységének részletes elemzésére, valamint arra, hogy az ügyfelekkel milyen szoros kapcsolat alakult ki, ezt hogyan egészítik ki az ISO 9001-es minőségirányítási rendszerrel. Választ kerestem arra a kérdésemre, hogy a vevőkiszolgálás miként szerveződött a cég indulása óta eltelt tizenkét évben és ezzel összefüggésben milyen fejlesztéseket terveznek a jövőben. Eredményeim alapján olyan javaslatokat és megállapításokat igyekeztem tenni, amelyek esetleg hozzájárulhatnak az értékesítési logisztika vállalaton belüli fejlesztéséhet, illetve lehetőséget ad a vevői igények felmérésének újszerű eszközeinek használatára és így hatékonyabbá tételére.58huértékesítési logisztikaminőségbiztosításvevőkiszolgáláskapcsolatrendszervásárlói csoportokKapcsolatrendszer az értékesítési logisztikában a Daniella Kereskedelmi Kft. esetébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentrestricted