Buda, MariannSzecskóné Jobb, Tünde2015-06-012015-06-012015-05-31http://hdl.handle.net/2437/213801A konfliktus szó jelentésének meghatározásait, társadalmi megítélését, kialakulásának szintjeit, csoportosítási módjait, valamint kezelésének, feloldási lehetőségeinek stratégiáját járja körül elméleti síkon és a gyakorlatban. Bemutatja a Gordon féle kommunikációs modellt és a különböző konfliktuskezelési stratégiákat, ezek célszerű alkalmazásait. Bármilyen jellegű problémáról legyen szó, mindig alaposan tájékozódni kell, fel kell térképezni a mozgató erőket és ezek birtokában tudunk konstruktív megoldásokat keresni. Mindig a kiváltó okok megszüntetésére kell törekedni, nem a tüneteket kezelni! Akár konstruktívak, akár kevésbé konstruktívak ezek a megoldások, mind közelebb visz a gyermeki lélek, az emberi természet megismeréséhez.43 oldalhukonfliktuskonfliktuskezelésiskolakommunikációÁltalános iskolában előforduló konfliktusok kezeléseDEENK Témalista::Pszichológia