Siklós, BalázsMászlé, Zsuzsanna2009-10-012009-10-0120092009-10-01http://hdl.handle.net/2437/89449Dolgozatom témájaként az s.Oliver német ruházati cég arculatának, piacának, versenytársainak, valamint aktuális reklámkampányainak bemutatását választottam. Célom, hogy egy átfogó képet adjak a vállalat működéséről, valamint, hogy bemutassam, mekkora szükség van ezen a területen a marketing eszközeire. Bemutatom, hogyan tudott az s.Oliver a nemzetközi élvonalba kerülni, hogyan lett egész Európában egyre ismertebb és melyek azok a marketing eszközök, stratégiák, melyekkel újra és újra elnyeri fogyasztói bizalmát, valamint vásárói köre folyamatosan bővül. Valamint az egyik legfontosabb megfigyelés, hogyan tud a márka egyszerre divatos, kényelmes és tartós ruhadarabot piacra dobni a különböző fogyasztói szegmensek igényeinek kielégítésével.66humárkaimagereklámkampánykonkurenciáks.Olivers.Oliver: a minőségi márkanév