Horváth, GézaZatykó, Alex2020-05-122020-05-122020-05-12http://hdl.handle.net/2437/286909A dolgozatom során a Football Manager nevű program logikai és algoritmikai működését vizsgáltam, saját programmal és programkóddal feltárva a fejlesztésben fellépő kihívásokat, nehézségeket. Kerestem a választ, hogyan tudta 28 évnyi fejlesztés után a piacon kiszorítani a versenytársait a játék kiadója, és hogyan tudott a piac abszolút vezetőjévé válni. Miért választották a futball rajongókon túl a profi élcsapatok is a hétköznapi munkájuk segítésére a programot? Milyen nehézségekbe ütköznek a kiadók, fejlesztői csapatok, akik ma szeretnének belépni a piacra? Hogyan tudott a Sports Interactive játéka a játékosbázis sokszor negatív, vegyes értékelései ellenére piacvezető maradni az ágazatban?49hujátékelméletalgoritmusfutballJátékelmélet: a Football Manager program logikai felépítésének és működésének vizsgálataDEENK Témalista::Informatika