Barizsné Hadházi, EditPéter, Fanni Tünde2016-05-192016-05-192016http://hdl.handle.net/2437/227638A tanárok szerepe már nemcsak információközlésből és az ismeretek átadásából áll, hanem elősegítik a tanulók szocializációját, s személyiségfejlődését. Melyek azok a tényezők, amelyek manapság valakit a pedagóguspályára vonzanak? Mi motiválja a pedagógusokat, hogy a hivatásokhoz hűek maradjanak, és milyen tényezők azok, melyek segítik őket elégedettnek maradni –, ezeket a kéréseket a szakirodalmakon, illetve a szakmai gyakorlatom alatt szerzett személyes tapasztalataimon keresztül fogom bővebben elemezni. A témaválasztásomhoz hozzájárult, hogy a SZILTOP Oktatási és Nonprofit Kft. Kölcsey Ferenc Középiskolájának irodájában eltöltött hetek alatt személyes kapcsolatban álltam a tagintézményben foglalkoztatott pedagógusokkal, s lehetőségem adódott megfigyelni, majd kérdőív segítségével megvizsgálni az elégedettségüket befolyásoló tényezőket.58huCC0 1.0 UniversalelégedettségtanárpedagógusPedagógus- elégedettség vizsgálat a Kölcsey Ferenc GimnáziumbanAnalysis of teacher's satisfaction at the Kölcsey Ferenc Secondary SchoolDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány